KLARA & ISSA

hej alla små sötisar!
förlåt för jag inte bloggat sedan typ i förrgår?!...
dåligtdåligt..
men iallafall tänkte därför göra en bildbomb för det! :)
först tänkte jag berätta lite om mina dagar.

i förrgår, var jag med Sanna, Klara f, Klara w, Wilma, & Johanna f
Vi hade det jätte mysigt, vi gick och köpte glass på Lejonet & Björnen, och satt där ett tag,
sedan gick vi till solariumet och solade. Sen skulle Sanna hem och käka & Wilma också, då drog vi resten till Ejder Pizzeria och käkade pizza mumsmums.
Sen drog vi och hämtade Johannas grejer och Wilma kissade i en buske hahah så go!
Sen drog vi till Klara och hämta hennes grejer, sen drog vi till mig sen gick resten hem & Klara &Johanna sov över.
Fast vi sov ingenting haha! Vi tyckte det lös i mitt rum vi ba: Vafan?
Så gick jag dit så var det helt ljust ute och klockan var typ halv 6...
Hahahah.. Då bestämde vi oss för att dra till gymmet så vi fixade oss drack jätte mycket kaffe & drog iväg.
HAHAH as kul, sen gymmade vi till 9, sen började vi fixa oss för Valborg,.
Det vi gjorde på Valborg var typ, grilla träffade några vid Härlanda tjärn.
Men de var ändå nice, sen senare drog vi till Klara så sov jag över där sen!
Vart skit gött väder, och typ bästa dagarna, !
De var typ de, pusspuss
Bilder från när jag sov hos johanna !
mysigaaa..
Min myskväll hemma haha!
Idag med Klara, vi gick till stan och shteekte i solen! Mys
jävla mongo... hahahah
nawiie, gullig..
'
så, de var dom bilderna! :)
pusspussss

Kommentarer
Postat av: klara

åååååååh undrebara bilder.. :( haha <3

2012-05-01 @ 20:54:22
URL: http://klarafagberg.blogg.se/
Postat av: Wilma

Haha Issa! <3

2012-05-01 @ 22:31:49
URL: http://bywilmaandersson.blogg.se/
Postat av: Wilma

Tack för den kvällen du är bässtt!<3

2012-05-01 @ 22:32:30
URL: http://bywilmaandersson.blogg.se/
Postat av: smalls.blogg.se -Din nya favorit blogg?

Snygg grön jacka den tjejen på sista bilden hade:D vet du vars den är köpt?:)

2012-05-03 @ 18:04:31
URL: http://smalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0