LOVEYOU

Hejsan vackra!
Jag var sjukt trött efter jag kom hem efter gymmet så jag typ somnade till 8.. 
Efter det satte jag igång med pluggandet, vi har SO prov på fredag.. :(
Men jag har pluggat på mycket idag så kan det nästan tror jag!
Imorgon börjar jag halv 9, & då är det redan torsdag! 
As gött ju!
Nu tänkte jag lägga upp lite vackra bilder på mina vackra tjejer i klassen!
Love you all! ♥
Tova & Hilma, vackert.. suddigt bild haha..
Sötnosen Sanna! ♥
Tova & Hilma ! ♥
♥♥
Igga mig ! Super fin Klara ! ♥
BEAUTIFUL WILMAA! ♥
BABES ♥
ÄLSKLIIING ♥
Det var typ dom, sedan har jag massa andra bilder men då kommer dom döda mig om jag lägger upp dom..
hihi, Erkänn söta? ♥
Loveee pusspuss

Kommentarer
Postat av: Wilma

Love you!<3

2012-05-02 @ 22:10:53
URL: http://bywilmaandersson.blogg.se/
Postat av: sanna

puss!:*



SERIÖST TA BORT DEN FÖRSTA BILDEN DU BA DET ÄRKLART JAG INTE LÄGGER UPP DEN OM DU INTE VILL MEN JAG VILL HA DEN PÅ KAMERAN :(

2012-05-03 @ 07:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0