Is it love just feel it.

Hejsan kära!
Idag är jag jätte trött, efter skolan blev det gymmet med Hilma, Tova, & Wilma.
Vi körde bla crosstrainer, armar ben & mage.
På onsdag så blir det Core pass.. Det är mage så det ska bli gött hoppas jag på!
Jag har precis gjort mina spanska läxor och jag kan dom! Det är härligt, allt är på topp.
Känner mig jätte fräsch, nyduschad, nyrakad & ska nog sätta på mig en ansiktsmask och bara njuta av dom två sista dagarna innan ''mini lovet''
På torsdag så åker jag till Blekinge, där min kära farmor& farfar bor, det ska bli jätte skoj faktiskt.
Har inte träffat dom på nästan ett år nu..!
Det ända som känns lite surt är att det blir en bilresa på 3 timmar & jag är åksjuk, men vi hittar la på något kul på vägen.
Åker med pappas familj och lille Caesar, mysigt värre!
Men nej nu tror jag att jag ska typ sova, haha nej?!
Men bloggar senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0