FRAMMEE!!

Hejsan!
Nu har jag äntligen tagit tag i datorn och sitter och käkar godis, vi kom fram ca 16.00 & vi åkte 10.30, haha vi stannade typ överallt, ullared, mcdonalds, preem osvosv..
orkade verkligen inte blogga i bilen, skulle bara må illa isåfall.
Så det blev blogging nu istället, hoppas ni har det jätte bra!
Jag ska checka facebook, snacka med några, sen ska jag återgå att vara social med min fina släkt!..
Nej men nu får ni några webbkamera bilder, laddar upp allting när jag kommer hem!
Pusspuss







lillebror, pluttisen

Kommentarer
Postat av: anonymt

hej! du verkar ha en stor familj mm. kan inte du lägga ut bilder eller skriva och berätta om din familj? :) väldigt bra blogg btw! ;)

2012-05-17 @ 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0