FÖRLÅT

Hello!
Förlåt älsklingar för jag inte uppdaterat någonting om dagen..!
Men nu får ni veta allting!
Denna dagen för mig har inte vart den bästa, har varit väldigt irriterad + att dagen varit jätte lång, vi sluta halv 4.
Det hände en grej på lunchrasten som jag inte kommer ta upp, bara en patetisk grej som blev helt fel.
Iallafall denna grejen total förstörde min dag. Men det var ju bra att veta? Haha, nej nu ska jag vara posetiv!
Jag fick tillbaks mitt So prov idag, är inte världsbäst i So så är njöd faktiskt!
Fick 33,5 av 39 tror jag?
Alltså C i dom nya betygen.
Efter skolan gick jag med Sanna & Klara hem till Sanna och plugga. Pluggade lite Spanska & lite Engelska.
Gött att få de lite halv gjort, vi har ju tydligen Matte prov på onsdag, så jag kommer få plugga massor imorn!..
Imorn har vi orientering i Skatås, eftersom min cykel också blivit snodd får jag shjuss av Tova ! :)
Vi börjar 10.00 GÖTT! & slutar såfort vi gjort alla kontroller, efter det ska nog vi alla tjejer dra någonstans och käka våran matsäck haha! ;)

Jaja, nu ska jag sluta babbla massor av tråkigheter, pusspuss!
Sociala kompisar?





LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0