working..

hejsan!
förlåt för jag inte uppdaterat förens nu, men som sagt, jag gick i skolan, tränade och jobbade..
träningen var as goo, sen skulle jag hem och då var jag precis hemma när jag skulle gå så jag stressade mig as mycke och kom 10 min försent.. haha, mötte iallafall upp min syster och kusin vid brunnsparken & sedan tog vi bussen till frölunda sedan en annan buss mot eklanda industri.
intressant.. haha nej, men jobbet var kul i början men sedan började man få värk i ryggen och handlederna..
stod lixom upp i 5 timmar ;) haha, men fett värt pengarna!
fick en fråga förut också!

svar: Jag jobbar för min morbror kan man säga, han har hand om 6 stycken fiskföretag och ett av dessa hjälper jag min syster och min kusin med på, vi har precis börjat och vi jobbar nästan varje dag tills påsken.
det vi gör är att vi lägger olika slags sill i burkar och packar ner med lock och ettiketter osv, som sedan skickas till olika ställen och olika ska ha olika många burkar.
sedan diskar vi och städar typ.
det är typ det vi gör! och vi tjänar ungefär 70 kr / h.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0