pösspööss

hejbabes!
förlåt att jag inte bloggat så mycket, som ni kanske ser har jag gjort en ny header!
gjorde den på typ fem minuter så detta är en tillfällig just so u know.
orkar inte göra något avancerat eller speciellt fint, så så ligger det till.
jag har precis egoboostat med foton, ska alldeles strax lägga upp några av dom.
jag har pluggat lite idag och resten gör jag imorn, ska försöka göra något kul tips eller så någon dag också.

för någon timma sedan fräschade jag upp mina naglar,
då brukar jag oftast klippa dom först, sedan brukar jag fila hela nageln, sedan tar jag en annan slags fil och drar mot nageln så blir nageln glansig & jätte len, sedan tar jag och målar olja över naglarna, så nu är mina naglar super fräscha! jätte bra tips är att måla olja på nästan varje dag det gör att inte naglarna förtorkar och inte delar sig.

iallafall just nu kollar jag lite på the hills, mitt favorit program haha, ska snart sova ska upp tidigt imorn :(

men bloggar mer imorgon på morgonen. puss
myspys i rummet, men gosiga täcket ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0