VAD SOM ÄN HÄNDER

Hejsan babes!
Nu sitter jag ensam i lägenheten och dunkar musik haha, älskar att vara själv hemma. Underbart är det!
Idag ska jag gå och kolla när min syster slutar, eftersom hon nu går i 9an så var detta hennes sista år i skolan.
Nu börjar det allvarliga för henne, gymnasiet . Säger det inte ofta men är så stolt över henne, vet att hon kämpat för sina betyg och hon är verkligen duktig!
Nej men nu ska jag börja sminka mig tänkte jag.
Statistiken har börjat bli hög igen, härligt!
Ikväll visar jag mitt rum, exiced? hahah-
nej men nu ska jag fortsätta med att göra mig i ordning.
Ha en bra dag, bloggar när jag är hemma igen, ska försöka ta bilder också!
Pusspuss
arkivbild påsk, tagen av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0