SMACK THAT

Hejsan ni!
Jag har inte orkat blogga så mycket, har en liten bloggtorka, men får snart upp bloggandet igen, idag vaknade jag upp hos kära Emma som jag sov hos, vi kollade på My sisters keepers, världens sorgligaste film, eller a jag grät nästan.
Iallafall, efter det kom Stig och hämta mig, så åkte jag till mormor, hihi.
Där var jag med min syster & kusin till mamma kom och hämta mig & Jennifer.
Sen åkte vi hem, hemma har jag bara chillat med datorn, musik osv.
Har haft en jättebra helg, var hos pappa i fredags & det var kul!
Sjukt taggad, åker till finland om 2 veckor, göttmos.
Jag saknar min underbara bästis som är i trollhättan och chillar på de, men vi syns till gothia veckan, usch de är långt kvar, hoppas du har det bäst, loveyou vännen
Imorn blir de gymmet, som jag inte vart på sedan 100000 år tillbaka, känns skönt att börja köra lite nu, taggad tjej!
Men jaja, bloggar imorn innan jag drar mig till gymmet. Puss & Kram
loveyou besti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0