NEXT TO ME

Hello!
Kom hem för ca två timmar sedan, efter att ha gått på jakt efter presenter till våra kära lärare.
Det blev skitbra, tänkte jag säga hohoh.
Alla som nu vill se min skolavslutningsklänning kommer jag lägga upp alldeles strax.
Imorgon blir det Klassens dag, då ska vi fiska & bada, så hoppas på fint väder.
Undrar varför vi inte slutade i fredags? För just nu gör vi ändå så onödiga grejer i skolan, typ kollar på film på varje lektion eller har håltimmma....
Så det känns onödigt som fan, haha..
Nu börjar jag verkligen fatta att det bara är två dagar kvar tills lov, alltså 24 timmar.. de kommer gå hur snabbt som helst, sen dom härliga sovmorgorna, & att inte behöva bry sig om läxor .
Gött!
Nej nu ska jag inte fortsätta babbla om tråkiga saker, utan nu ska jag göra annat!
Pusss
AVSLUTNINGSKLÄNNING <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin klänning! :)

2012-06-11 @ 22:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0