LALALALA

Hej förlåt för jag inte bloggat på ett tag,
igår var jag på Liseberg med Klara Fagberg, Klara Wallman, Sanna, Rebecka, Nora, Johanna & Wilma.
Vi åkte massor av saker, Atmosfear, Balder, Kanonen, osvosv.
De roligaste var att vi åkte först Flumride, så vart vi AS BLÖTA, haha stackars Klara som satt längst fram, hon var blöt från topp till tå, Sedan fick alla för sig att vi skulle åka Kollorado, jag skämtar inte vi fick allt vatten man kan få över oss..
Tur att dom har fixat den där blåsningen, så vi blev ganska torra efter den.
Sen vid ca 8 så mötte vi upp Johanna, Nora & Rebecka för dom kom senare, så kollade vi på Timbuktu.
Bästa på länge, bara att de var världens jobbigaste killar som försökte trycka sig förbi, men vi tryckte tillbaka och typ slog dom hahah.. Sen kom dom förbi ändå, skitjobbiga
Iallafall, skitkul dag, tack allesammans!
Nu ska jag iallafall gå till skolan, puss
(ikv kommer bilder jag tog på liseberg)
arkiv bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0