DE VAR DÅ, NU ÄR NU

Hej alla fina!
Jag slutade idag klockan 1. Har inte gjort något speciellt så jag kände inte för att blogga, haha..
Men sen fick jag ett ryck så de blev lite bloggning nu.
Just nu sitter jag med den stora datorn.. Den är sjukt mycket snabbare och dampar inte lika mycket, eller jo den är ju ganska gammal så den kan få sina dampryck då & då. men den bärbara är värre.
På denna datorn har jag alla mina gamla bilder från 5an haha. Älskar att kolla på dom då ochdå!
Ibland är jag besviken på mig själv att jag kunde vara sådan som jag var då, att jag inte tänkte på min kost och att jag inte tränade. Att jag såg ut så som jag gjorde då, förstår inte riktigt vad jag tänkte-

Nej men tänker visa er några huffsade bilder, har mycket bilder som är väldigt skämmiga..
Pusssaaaar!
bästavänner då- bästavänner nu






Hahah älsklingen då!!

Nu ska jag käka något litet, snart ska jag möta mammi.
Hörs sen pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0