saknar dig min vän

fan.. nu ska jag försöka blogga, ska försöka plugga, ska försöka vara glad.
hela denna helgen har varit förjävlig, elelr nej inte fredagen, resten har jag bara gråtit och gråtit..
av massor av orsaker, jag vet inte varför jag alltid är så jävla dum och gör massa misstag hela tiden.
& det känns som om jag förlorat alla mina äkta vänner på det, känns som jag inte har någon kvar, & vissa har gjort mig jätte ledsen denna veckan, & vissa eller ja, en .. saknar jag mer än någonsin, & du vet att det är du, jag vet att du har det jobbigt igen, men du har aldrig stängdt ute mig såhär, & jag vet inte ens varför du är arg på mig..
så fort jag tänker på dig känner jag tårarna. jag orkar fan inte gråta mer för allting, jag vill bara ha dig här och snacka med.. har alltid haft dig att snacka med, så detta känns konstigt.. & jag vet att du behöver mig att snacka med, & jag bryr mig så jävla mycket om dig, och är så jävla orolig för dig..
& jag önskade att jag hade bättre kontakt med pappa, att jag kunde snacka med honom om allting jag kände, just nu vet jag inte, jag vet inte hur jag ska bygga upp det elelr om det ens funkar.
& ni som bara snackar skit bakom min rygg, stick vill itne ha er i mitt liv,

& ni som gör allt för mig, tack för allt.
puuh, behövde få ut mig detta, nu ska jag bli en bättre människa.
puss
~sometimes you just gotta stop giving a fuck, and let your problems solve themselves~

Kommentarer
Postat av: Klara svarar

sv: Du är söt bästi, puuuss

2012-04-01 @ 22:22:21
Postat av: klara

Jag hoppas du vet hur mycke du betyer issa, puss love yaa <3

2012-04-01 @ 22:27:49
URL: http://klaracw.blogg.se/
Postat av: sanna

Neej, inte va ledsen du är en så sjukt bra person.

Ääälskar dig o det vet du!

Jag ska trösta dig imon:)

2012-04-01 @ 22:30:37
URL: http://eendelavmig.blogg.se/
Postat av: Wilma

Love you Issa du är bäst!<3

2012-04-04 @ 19:15:52
URL: http://bywilmaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0