pusss

hej kära vänner!!
nu ligger jag i torslanda i min såkallade säng, sover som prinsessan på ärten, har typ 3 madrasser på en säng hahha..
as gosigt, har precis käkat upp allt mitt godiiis, fan va jag unna mig själv med lite gottgott på en torsdag!..
åh nu får jag ångest haha, nej men nästan, får se när vi ska dra imorn hinner kanske ta en promenad :)
imorgon ska vi iallafall till min morfar & mormor och fira påsken + min födelsedag som är om 9 dagar..!
kusinerna kommer & morbröderna sedan vet jag inte., men släkten tror jag ,
de ska bli myssiiigt, ska försöka lägga upp massor av bilder innan hur jag ser ut,.

TYCKER NI JAG SKA HA PLATT ELLER LOCKIGT HÅR? 

svårt.., de löser ju sig,.
gött att ha lov nu! ska bara chilla på lovet, kanske ha en sovaöver mys ''tjejmiddag'' dont know.
men de är ju ganska nice, vi får se!.. eller bara en dag på stan, hela lovet kommer bli att umgås med massor av folk, & ha den bästa tiden i mitt liv.
haha, jag ska fan göra alla lov från & med nu till världens bästa dagar, punkt.

men nu ska jag dra pusss!
duschen nu
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0