LOVE ME BABE

hejsan, förlåt för jag inte bloggade något mer, men vart helt slut igår,
fick inte i mig någon mat alls, så jag var helt slut, somnade typ 8a.. haha nej men nio eller nåt
men idag mår jag mycket bättre, mår inte illa alls, är bara inte sugen på mat än så länge.. haha
har provat min nya bikini, damn vad jag älskar den....
längtar verkligen till sommarn!! det är ju typ bara 6 ½ vecka kvar nu tills lovet, helt crazy.
jag får nästan lite panik nu, tänker på hur mycket jag kommer behöva jobba ikapp sen, fuckkk.
men jag går imorgon om jag inte spyr idag haha...

jaduu,har inte så mycket mer att säga!
nu ska jag bara fortsätta sitta vid datorn och kolla lite bloggar osv, kanske kör ''bästa bloggarna enligt mig?''
hm, ska göra lite roliga grejer till bloggen iallafall, najs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0