i know i said im not looking for serious, but seriously i did'nt know that you would go and be just what i need, seriously..

hejsan bloggen!
nu ligger jag här färdig och ska snart dra till skolan, FREEDAG YEEY haha. :D
dagens dag ser ut såhär, skola- spanska, so, svenska, & idrott.
efter skolan blir det iväg med johanna & köpa gymkort, & pumpa någon timma!
sedan drar jag till stan hämtar upp min kamera & tar bussen till torslanda.
gillar att ha allt planerat haha! ;)

är sjukt taggad för valborg sedan, det blir antagligen att umgås med några goa tjejer! :D
gött att vara ledigt två dagar mer, love life typ!

aja nu ska jag inte babbla på för mycket, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0