BILDBOMB

hej!
förlåt för skit uppdate,
men jag fyller år idag hihi!
har precis käkat jordgubbstårta med min familj!
mysmys, har fått pengar, mysisbyxor & converse av mammi
sen ska jag träffa pappi imorgon så får vi se vad jag får.
av resten av mammas släkt fick jag sammarlagt 2300.
men dom har jag redan slösat på ullared hehehe.. ;)
elelr ja inte allt, men typ 1000 , resten gick på annat.
sen ska jag få av mormor på onsdag tror jag haha..
men iallafall, massor av folk har skrivit på facebook så söta...!
& dom bästa har lagt upp massor av mongo bilder hahah..
jag vill säga tack till alla, loveyou guys! ;)

iallafall nu ska jag mysa med familjen tror jag, film eller nåt!
pusspusss bloggar mer ikväll eller imorgon!
Jag & Cajsa, ursöta! haha... minnen! 
älskar dig!
jag & mina caash.. haha gammalbild..
LITE AV BILDERNA PÅ PÅSKAFTON!
PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Wilma

Grattis världens bästa Isabelle! Puss<3

2012-04-14 @ 22:46:51
URL: http://bywilmaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommentera vad du tycker om min kategori!:)

2012-04-14 @ 23:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0