you out of my element, Girl, you are a faker, talking is a relevant, seious, i don't take her.

hello, jag vet har inte bloggat mycket idag direkt!
men har först varit och fikat med johanna på la pain, så satt vi och plugga o lite sånt!
sen gick vi och kolla på julklappar hohoho!
sen gick jag hem en stund & målade faktiskt, sen mötte jag johanna igen för vi skulle dra till scouternaa ;)
på scouterna bakade vi muffins mumsss! & nu är jag hemma och chillar på livet ,
haha, k o m m e n t e r a f i s a r!

Kommentarer
Postat av: hanna

går du i scouterna? :) <3

2011-11-23 @ 07:58:21
Postat av: johanna

heeej fiss!! ;) <3

2011-11-23 @ 20:32:48
Postat av: Elina

tjatja ! sjukt fin är du issa, tummet upp för din blogg ! checka gärna in min ;)

kram

2011-11-23 @ 20:56:05
URL: http://egolina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0