svar på tal

petra om (L):
Nej :( bilderna e fina!
några frågor: hur sminkar du dig en vanlig dag?
hur ser en dag ut för dig?
gillar du "twilight"?
bästavänner?
älskar din blogg! :)
sv: åh tack gullet!
1. oftast sminkar jag mig med fountadion mousse, the falsies, volum express mascara, kajal, och en rinnande foundation, ganska basik, inte så märkvärdigt ! ;)
2. hm.. oftast skolan, efter det, antagligen kompisar, datorn och fota, tar foton varje dag, ganska ofta stan också!

3. ja jag gillar faktiskt twilight! men det tar sådan tid innan filmerna kommer ut..
planerar att kolla på den fjärde nu snart!

4. mina bästavänner, hmm.. dom flesta i skolan är mina väldigt nära vänner, men allra bästavän är nog inka! hon vet allting om mig, kolla hennes blogg! :http://inkajohansson.blogg.se/
Tack så mycket! fortsätt kolla och kommentera bloggen sötnos!

lollo om bildbomb... <3: har du ngn kille / e du kär? :)
svar: nej .. det har jag inte ;) haha inte kär eller vetinte, men det finns många söta killar!
har varit singel ett århundrade nu! nästan desperat haha! ;)
emilia om duvetvem hahah..: bilderna e jättefina :) <3
svar: tack gullet, antagligen bara en otroligt patetisk tjej! forsätt läsa och kommentera,
blir sååå glad för såna här kommentater!
pusss på er sötnosar1

& ni andra, kommentera! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0