svar på tal ;)

Emma, din bästavän<3 om FRÅGESTUUUNDDD:
isssaa? Är du tillsammans med en 99? ;o och varför vet inte jag detta nu då? Haha. ;)<3 puss saknar dig!!

sv: hej emma babo! jag saknar dig mer än allt, & ja det är jag , tycker faktiskt inte det spelar någon roll vilken ålder man har, pusss loveu!


Sandra om FRÅGESTUUUNDDD:
Varför är du tillsammans med en 99a? När du kan få en kille som säkert går i 9an ! Kram ;)<3

sv: kolla svaret där uppe, kram. <3


thidah om FRÅGESTUUUNDDD:
hur många seriösa förhållanden har du haft?
hur lång är du? 
kan du videoblogga nångång?
vilka bloggar följer du?
vad tkr du om mig? allt bra, allt dåliiigt

sv: hej bestis festis!
åh.. vad svårt seriösa? jag vet faktiskt inte, har mest varit på g med några, fast vi aldrig blivit tillsammans? runt 5 riktiga seriösa kanske!
jag är 1.67 lång :$
ja det kan jag, hihih!
jag följer din såklart!, kissies, fokis & anaginas, sen massor av småbloggar.
hihih thidah, jag tycker allt bra om dig du är världens vackrastee! allt dåligt, för snygg! :$ uffff, killmagneten1


Alexandra knudsen om FRÅGESTUUUNDDD:
Kam du lägga ut bilder på hur du fixar dig innan skolan ? Puss <3

sv: ja det kan jag faktiskt, kan göra ett inlägg imorgon kanske? :)


lovisa om FRÅGESTUUUNDDD:
säg en sak du gillar med dig själv och en sak du inte gillar! :)

sv: en sak jag gillar med mig själv är att jag är inte blyg, & en sak jag inte gillar är att jag har ett speciellt pigment vid ögat som får mig se mörkare ut på ena sidan under ögat.


DU VET VEM JAG ÄR!! om FRÅGESTUUUNDDD:
Jag undrar om du vet vem jag ärr!!!! hahahahahahaha ingen vet!!!! du kommer aldrig lista ut!!!!!

sv: hej johanna...


BÄSTAVÄNNEN DÅDÅ om FRÅGESTUUUNDDD:
Hellu honey , läget ? näe skulle faktiskt fråga en grej .
Är du på f med samuel moreno som den där fågelviskaren undrade ? höhöh fast det visste jag !
kan vi gå till stan i veckan ?

sv: HAHA bara bra, nej tyvärr jag är på z med samuel.. <3 a det kan vi fis!
pusss


Lisa om FRÅGESTUUUNDDD:
Vilka är dina bästavänner? Säg flera inte bara en!

sv: mina allra bästavänner är, thidah inka, ella, johanna, klara osv.


klara om FRÅGESTUUUNDDD:
vad är det bästa med livet?:)

hihi alla bästa vänner som du !


klara ([email protected]) om FRÅGESTUUUNDDD:
är du en korvf!??
<333333333

sv: haha a duuu... <3333333


isabella om FRÅGESTUUUNDDD:
1.hur ofta per dag bloggar du? Och när på dagen
2. Hur lägger du upp bilderna eller asso hur lång tid tar det att få dom uppladdade? 
3. Om du har lust att lägga upp bilder när du e ute på stan å sånt oftare 
4.när svarar du på dessa frågor?

sv: 1. jag bloggar typ 3 gånger på dagen ca, på morgonen, efter skolan & innan jag lägger mig.
2. det tar ca 10 min om det är många bilder? det laddar väldigt länge...
3. ja, det kan jag.. men tar inte ofta med min systemkamera till stan & försöker mest ta med den! ;=
4. haha nu
kram!


sanna om FRÅGESTUUUNDDD:
var är du född? haha:)

sv: östrasjukhuset!


Mathilda ([email protected]) om FRÅGESTUUUNDDD:
inka pratade om att ni skulle dra till din kille på hennes blogg, är det något man missat ? (;
har du en pojkvän eller är det jag som missuppfattat det hela? :)
kram! <3

sv: haha ja jag har en kille! saknar dig puss!


Anonym om FRÅGESTUUUNDDD:
Är du på g med samuel moreno? en fågel viskade i mitt öra...

sv. hahahaha... det kan ni allt klura på ;)


Alma <3 ([email protected]) om FRÅGESTUUUNDDD:
Har du några husdjur?

sv: nej det har jag inte ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0