outfit

hej, jag vet bloggingen .. :(
hade ingen dator imorse, men nu får ni allting okidoki? :*
vaknade i torslanda hoho, & duschade, satte på mig något fult & osminkad, sen tog jag bussen hem till lägenheten & fixade mig vidare, smink osv.
sen drog jag och träffa älsklingen & sen drog vi och väckte några, haha.
sen chillade vi med dom & sååå.
sen drog vi igen till min baby & kollade på rosa pantern haha, fast jag kolla inte så mycket hohoh..
sen lite senare drog vi oss till bion & kollade på grymmaste ''twilight'' && den var mycket annorlunda bland dom andra filmerna & mer blod och sånt.
men sjukt bra ändå! kolla på den, väääärt!
sen gick vi till hållplatsen och fick vänta i 13 min eller nåt i stormen hahaha..
brr va kallt de var :o
& nu myser jag i högsta grad med godis från helgen & skypar med lite intressant folk!
förlåt mig för att jag är sämst på att blogga, blir bätte på vardagen!..
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0