duvetvem hahah..

såg att någon skrev nu, en kommentar, & om du ska tycka att jag är ful osv, då kan du iallafall ta det face to face än att skriva duvetvem?
vafan. blir trött på sådana här som tror sig, okej du tycker jag har fula bilder på min header? varför vill du berätta det för mig, tror du jag tar åt mig när jag inte ens vet vem du är bruden?
du har nog något allvarligt problem seriöst om du går och skriver att alla andra är fula, seriöst dåligt självförtroende på dig själv? haha bara så otroligt patetiskt, och att jag ens behöver bli arg för en sådan sak, alla har olika smaker haha, jag kanske tycker dom bilderna är fina eftersom jag har dom på min header?!
men det kanske inte du tycker, helt seriöst skriv inte något mer på min blogg. för jag kan ju alltid kolla upp ditt ip nummer och då vet jag precis vem du är ' haha. så lågt vissa människor fallit aså?
patetiskt-

// duvemvem hahahaha...

Kommentarer
Postat av: emilia

bilderna e jättefina :) <3

2011-11-21 @ 16:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0