test

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: glad haha..
Favoritgodis: choklad & lakrits.
Är det nåt du absolut inte äter: lutfisk?.. haha avskyr det..
Kläder just nu: bh trosor & t-shirt
Musik just nu: just nu? LMFAO - yes
Vad sa du senast: HAHAHA mamma vad gör du? :o
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ingen aning..
Sommarplaner: makee money & ha världens bästa sommar med bästavännen inka
. Fisk eller badkruka: fisk haha, loveit!
Saft eller alkohol: saft måste jag nästan ta haha!... goareee,
Hur många kuddar sover du med: 2 om inte fler !
Favoritväder: Soligt helt klart!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator& internet, & inka haha..!
Spelar du nåt instrument: nono :)
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska!
haha, hata morgornar...
Sparare eller slösare: SLÖSARE MED STORA BOKSTÄVER.
Bästa film: haha ingen speciell, men skräck eller riktiga tjejfilmer!
Tror på liv på andra planeter: någonstans helt klart.
Kommer du ihåg din första kärlek: haha ja det gör jag..
Älskar du henne/honom fortfarande: nej, men är väldigt bra vän .
Har du några homosexuella vänner: haha ja.
Tror du på mirakel: ja det gör jag..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då vet man inte
vad..
Ser du på kärleken som ett misstag: nej, jag måste nog säga att när man är kär slår efter delen när man ångrar att man var kär...
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 en flicka & en pojke ! :)
Bio eller promenad: bio , tror jag :)
Är du kittlig: a det är jag haha!
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? Nej bara gråsuggor och tveskärtar & spindlar haha..
Äckligaste insekten: spindel
Största svaghet: skulle säga självförtroende.. :)
Det här är jag bra på: lyssna, ställa upp för andra, vara glad & mig själv rakt igenom
Bästa bok? ondskan ,
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? bli superhjälteeeeeee! :o
Vad vill du jobba som? något man tjänar massor!
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare på McDonald´s
Skriver du dagbok? nej bara blogg.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? ja det kommer jag helt klart,
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) stökigt oftast haha.. ingen ide att ljuga för er inte...
Gungar du på stolen? nej men gjorde som mindre haha!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
ja Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? knappt
Gillar du att sjunga?
Ja, men inte när någon annan hör =)
Anser du att du är stark? JAAA klart!
Brukar du sola? nej men jag komemr börja snart när jag får pengar.
Vad gör du om du får hicka? dricker massor av vatten :)
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? te är underbart gott.
Har du en besatthet? hm... facebook? ;) HAHAHA ett litet test sådäraaa,
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0