tack

tack alla för komentarerna.
& tack för tipsen, jag fortsätter blogga som vanligt haha!
ska försöka göra lite mer frågestunder oså, & sånt, men iallafall,
idag var jag på stan, & köpte massor haha, nej men ganska mycket,
två jeans, i ljusa, silvershampo för mitt hår, lösnaglar ännu mer haha!
lägger ut bilder senare, nu ska jag & klara fägbörg sociala lite med teven, för den kära ungen ska sova hos mig, & vi är själva göttt ggötttt, för mammi är i torslanda och de är bajsjennifer också.
hahha.
men vi bombar med bilder later, pusss på er goingar!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va söt du är!<3

Ta inte bort bloggen, den är jätte fin och dina inlägg är jätte roliga att läsa!

Kraam<3

2011-12-28 @ 00:22:14
URL: http://pandarabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0