julstämning (L)

Hello!
Var ju på frölunda torg med min familj, & vi var där när det öppna och kollade runt lite, jag köpte en present till mammi & till morfar & mita.
ja sen följde jag med jennifer så köpte hon kläder tills imorn & det var faktiskt skit snyggt!
sen gick jag & jennifer till mamma som klippte sig och tiggde om pengar haha så vi kunde fika, så satte vi oss på ett fik tills mamma kom, sen åkte vi hem-
nu har jag precis gjort ett julkort till min mormor och låtsas morfar stig för dom är i spanien, som jag nu skickade på mail haha!
nu ska vi strax käka osen blir de bara chilla resten av kvällen med musik oså, sen är det julafton imorgon fyfan va gött!!!!!!!!
hahaha, dör lite när jag tänker på det,
nu får ni lite bilder från igår när vi klädde granen!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0