INKAJOHANSSON.BLOGG.SE

Hej isssa's läsare !
inka här , ni som läste issas förra blogg kanske känner igen mig som hennes gästbloggar&bästavän , ska göra ett läsvärt inlägg eftersom issa inte orkar hähä..
Idag har jag vart hemma , hade nämligen världens feber inatt -erkänn ni bryr er ?!
iallafall så blir jag hemma imorn också . Ska nog ha en riktig plugg-dag imorn och ta igen allt jag halkat efter i dvs
allt .  Har sett & även hört från issa att statistiken har sjunkit , tycker ni ska ta och fixa upp den igen - bra statistik=bra update .

Nu ska jag nog skriva lite om min älskling , isabelle pia källström larsen . The love of my life .
Hon är verkligen helt amazing , tror ingen riktigt förstår hur mycket vi gått igenom tillsammans både gott och ont , tror inte heller riktigt någon förstår hur mycket hon betyder för mig . Min livsglöd , jag älskar dig !
Jag är jätte lycklig att hon äntligen har hittat sig en pring  , en prins även kallad S höhö ska vara lite mystisk & inte säga hans namn så ni får undra lite .. men om jag känner er rätt så har ni redan stalkat upp han på facebook .

alla issas läsare - jag tycker ni ska kolla min blogg  länken står härnedanför ↓
inkajohansson.blogg.se inkajohansson.blogg.se inkajohansso .blogg.se inkajohansson.blogg.se

Ha en bra kväll , puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0