idag

hello! 
tänkte bara göra ett snabbt inlägg för  hur denna dagen såg ut : först vaknade jag hoss ella , hon hade redan fixat sig när jag vakna hahah! så gick jag upp och satte på mig jeans och en tröjja sen gosade vi framför datorn med film till klockan tre, sen ringde mamma och hämtade mig.
nu är jag hemma & alla mina planer är annorlunda än vad dom skulle vara, 
så nyår blir hemmaa... de känns skit segt!!
nyår kan dra åt helvete, denna skulle bli den bästa du får ja hänga med mig själv.. & de suger.
jaja, sen åkte vi & tvättade bilen & de var inte kul, sen åkte vi till ica maxi så köpte dom mat och jag gott till ikväll.
jag kommer bli tjock snart, men skitsammma imorn blir de ändå gymmet & sola!
awesomeee, ha de bra älsklingar pusss
kolla in min rand! :)

btw ; nya naglar
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0