godmorgon..

hej & hejdå.
hahah nej skoja, men jag är så sjukt trött så de finns inte!
fittaaaaaaaaaaaa, jag skulle ju visa hur jag fixade mig... :(
har redan fixat mig nu, men jag visar imorgon då!
igår vad jag & inka med samuel & följde med han till hans fotbollsmatch hohho, & vi frös häcken av osss...
sen drog vi till honom, & sen drog jag och inka hem någon gång! &&&&&& föresten? vad kallt de blivit, asså jag kommer inte överleva denna vintern ju? :o, så kallt är det :ooo,
hahaa...
men ao, sen skypa jag & checkade datorn & svarade på alla frågestunds frågorna, sen var ja helt slut... :o
hahaha. så sen nana jag.. :)
nu ska jag chilla i ytterligare 30 min & sen ska jag iväg till skolan hohoh.
bara jag som längtar till jul? :)
och föresten, kommentera om någon vill göra länkbyte osv..
pussss

Kommentarer
Postat av: sandra FOTOBLOGG!

fin blogg!

2011-12-01 @ 19:39:53
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0