The day

förlåt för dålig uppdatering idag, men tänkte berätta lite av min dag.
Jag & Sanna möttes vid brunnsparken, så köpte vi hårspännen & hon lite nödvändiga grejor när hon åker till Tyskland, hon åker imorn, kommer sakna henne skit mycket :(
Sedan gick vi mot Heden kollade på lite fotboll eller aa.. massor av Gothia killarna ville ta bilder med oss, haha vad var grejen med det liksom?
Alla var så sämst på Engelska så jag ville dö av skratt.. haha
Sen gick jag och Sanna runt i Nordstan och flummade, herregud..
Hahah, men de var nice iallafall, sen satte vi oss och käkade på Donken, då smsade Wilma och undra om hon kunde vara med, så mötte vi upp henne sen vid Ullevi Gamla & så kollade vi på Öis - Qviding,
Qviding vann, inte för jag vart så intresserad, spelade mest Subway Surf på Sannas mobil.. hehe.
Sen drog jag & Sanna till Sanna, chilla där en stund och sen kom mammi och hämta mig, 
Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket, typ käkat as god mat, & ätit popcorn. hihi, men de vart ju bra!
Bloggar mer imorn tror jag, puss & Godnatt!!
 
fick en fråga om hur min pappa ser ut, here you go!
 
 
slänger upp en bild på mig också i bilen påväg hem från farmor&farfar, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0