home and so ...

hej goingar!
vart & solat, med inka o sötnos.
sen skulle vi dra till gymmet men istället drog vi till mcdonalds hahaha!
för en person var hungrig omg... ja iallafall sen åkte vi till hjärntorget sen till olskroken & sen åkte jag &inka till ica och köpte mat till min mammi, som hon hade bett mig.
sen drog inka hem & jag hem till mig och städa mitt rum!
hahahaha. JAG ÄR SKIT HUNGRIG!???
har bara ätit pommesfrites på hela dagen... dör snart, ska bara skriva klart sen drar jag och käkar något!
puss på er,
DAGENS OUTFIT:
mjukisbyxor : ellas
magtröja: h&m
mössa: ellas
naglar: lindex ;)
detta fick jag av pappi:
plånboken <3<333<33<3<3<3<333<3
pusss på er

Kommentarer
Postat av: sophie

Älska ''vi skulle gå till gymet men det blev MCdonalds i stället'' haha

söt är du!

2012-01-01 @ 20:15:26
URL: http://sophiedavidsson.devote.se
Postat av: Ellinoraalam ~

Varför har du MINA mjukis byxor på dig ?..

2012-01-02 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0