brats hahha döda mig

hej förlåt för min oerhört tråkiga uppdatering, bllablabla.
haha, jag vaknade typ precis, hade somnat för jag var så trött..
så iallafall vaknade gick upp åt mat tänkte snart göra lite lääxor! duktig.
skolan idag var awesome, &&& jag måste bara säga detta även om massa kommer ba ; whut?
jag stöööööör mig så otroligt på dom som kommer tillbaks efter lovet och har typ klätt upp sig, i typ klänning och klackar . haha, jag vill bara putta dom så dom ramlar, HAHAHAH ne det var taskigt . men grejen är ju att dom verkligen inte kan gå i klackarna heller utan ser ut som dom ska skita ner sig..
jag tycker inte dom är direkt coolare med deras klackar & dom på hal is, personligen tycker jag att de bara känns överskattat att komma tillbaks så.
vi kan säga såhär jag fick några riktigt goda skratt idag... usch man skämmer ut sig.
den ända jag tycker är söt från våran skola med klackar är wilma andersson.
hon passar skit bra i det och hon kan förfan gå med klackar haha!
http://bywilmaandersson.blogg.se/
ha de gött , loveu
puss

Kommentarer
Postat av: sanna

bambi på hal is va hon ju haah:D

2012-01-10 @ 20:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0