<3

hejhej!
förlåt för sådan skitig uppdatering, men det blir bättre när skolan börjar, promise!
jag gick ju till gymmet, & sprang typ 3 km, a skitsamma, sen direkt när jag kom hem så käkade jag mat, mummsss.
sen duschade jag sen degade jag med jerseyshore.. galen av det.
imorgon är det skola, & det ska faktiskt bli kul, finns säkert många som just nu ba : VAFAN?!!!!
men jag saknar mina vänner skit mycket... :( ska ge alla en oerhört lång kram !
jag saknar faktiskt hela våran klass, men iallafall det ska bli kul.
just nu sitter jag med en ansiktsmask och chillar, tänker nog snart sova för jag vill orka gå upp imorn lixom.
men lovar! ska göra dagens outfit på morgonen så kolla det !
pusss på er
ph ; igår efter gymmet ... svettig :s


Kommentarer
Postat av: saandra FOTOBLOGG

fin blogg! :)

2012-01-11 @ 16:04:58
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0