Godmorgon,

Hejsan, förlåt för jag inte gjorde något inlägg på kvällen..
Jag orkade inte, var alldeles slut efter min mysiga helg med bästisen.
Försökte då också uppdatera så mycket som möjligt, men det blev inte jätte mycket eftersom vi for överallt denna helgen haha! ;)
Igår var jag iallafall med Sanna en liten stund, vi köpte jordgubbar & vattenmelon och så satte vi oss på en gräsmatta lite längre bort, riktigt mys..!
Sen drog vi hem till henne med kanelbullar , hhhoho..
Hennes match började sen & då började jag dra mig hemmåt ! 

Iallafall idag är det skola, har världens huvudvärk men går ändå!..
Känner att det blir bäst så, hela min dag blir oplanerad annars.. haha,
Efter skolan är det gymmet, nej nu får jag skynda mig, pusspuss
OUTFIT






kassa bilder, men orkar inte ta bättre puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0