OMGG

Hej, nu är jag och Sanna hemma från våran lilla tur i stan, seriöst.
Det värsta jag varit med om typ haha.. Helt plötsligt började det regna, så sjukt mycket..
Alla folk typ ställde sig innanför Nordstan för att inte bli blöta, vi forsatte gå och strosa där inne, så ser vi liksom hur   det läcker vatten på vissa ställen igenom Nordstan. Iallafall vi går typ till Åhlens, så ska vi hitta toaletterna, så står jag och väntar på att en hiss ska komma haha, då hör vi bara typ PIP och någon som pratar som bara..
DET ÄR BRAND , VAR SNÄLL ATT UTRYMMA BYGGNADEN, ANVÄND INGA HISSAR.
& vi ba fan.. haha så kommer vi ut, tänker åka hem då går inga spårvagnar & det verkligen ÖSER ner vatten...
Så vi fick alltså gå hela vägen från Brunnsparken till Kålltorp, så det kändes lite segt, allafall nu ska vi käka mat!
Bloggar sen , puss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Sv: haha skoja bara med dig gumman!! Klart du ska ha en present av mig!!!! Puss!<3

2012-07-28 @ 22:16:54
URL: http://Bywilmaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0