Mobilbloggning

Bloggar från mobilen därför kan jag inte lägga upp bilder! Nu är vi snart i ängelholm, vi ska inte av förens om en timme. Där ska vi vänta på nästa tåg som tar oss till Sölvesborg. Vi kommer få vänta ganska länge på tåget så då drar jag & Jennifer och käkar sålänge någonstans! Klockan 12 kommer ett tidsinlägg, lite tips osv, hoppas ni kommer gilla det! Just nu sitter jag med hörlurarna på och musiken på högsta nivå, med activa dryck och en Loka. Härligt. Ska försöka blogga lite i Lund sen också ;) Juste fick en fråga förut på inlägget LOVE, vart jag hade köpt mina shorts, jag köpte dom på Gina tricot, sen gjorde jag dom kortarenoch fransiga där nere osv! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0