FOREVER YOUNG

Hejsan, förlåt för att jag inte bloggat något, men saken är att jag har inte haft något internet för min syster satt i två dagar med internetet så det inte fanns något kvar haha.. så de eså.
Iallafall, jag har haft skit goa dagar, verkligen... Mycket skratt, kommer sakna alla där nere, usch vad ledsen jag blir av att ens tänka på det.
Det var jätte jobbigt att säga hejdå vid tågstationen till farfar & farmor, låter säkert geeki, men jag ser liksom dom en gång om året, typ-.
Iallafall, jag har käkat så mycket mat & så mycket godis, så det är helt sjukt??? nej men nu är det träning som gäller.
Iallafall sitter nu hemma, har suttit på tåget i typ 5 timmar, så det känns skönt, snart ska vi dra till Torslanda, så de blir ju härligt, synd att vädret är så dåligt bara.
Men bloggar senare.. puss, 
 
 
bjuder på den värsta bilden jag någonsin har sett... nej fattar inte att jag lägger upp den här, ha de götttt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0