VÄNTAR...

Hejsan!
Just nu sitter jag i soffan med mamma & kollar på tv, väntar på att pappa ska komma och hämta mig!
Han kommer runt 6, så det är lungt.
Ihhh... är jätte taggad för att åka, har packat i massor.
Har med mig min lilla kamera & min systemkamera, så det kommer bli mycket foton när jag kommer hem!
Ångrade mig om att ta med datorn, gör inte det. Men pappa har med sig sin och sin Iphone så jag får la ta den då och då för att blogga, ska verkligen försöka när jag har tid.
Men vill ju också umgås så mycket som jag kan med släkten! Har saknat dom så
Men försöker uppdatera då & då, men bli inte sura om det blir för lite.. :(
Då kan ni räkna med en bildbomb senare,
Ja men det var väll det, nu ska jag vänta vidare, puss!
Men va fint.. jaja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0