Love me

Hej babes!
Förlåt för jag inte blogga när jag sa att jag skulle.. haha
Men det blev helt ändrade planer igår, igår när jag var påväg mot Skatås ringer pappa.
Han undrade om jag kunde hjälpa och ta hand om Caesar efter skolan, för dom behövde verkligen hjälp!,
Självklart gjorde jag det för dom!
Så efter skolan drog jag Sanna & Klara till min pappas place , & tog ut Caesar till lekplatsen
lekte lite oså, sen när Klara & Sanna gick så ville han fortsätta vara ute så jag tog han i vagnen och körde runt lite med han!
Denna dagen har varit chill, bara skola sen har jag inte gjort så mycket.
Nu ska jag försöka plugga lite på spanskan, sen ska jag sova!
Ha en mysig kväll puss!
BOKEN OM MIG
gullgull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0