Caesar 2 år

Hejsan!
Förlåt för jag inte bloggat.
Men igår, direkt efter skolan drog jag, Sanna & Klara till stan.
För att köpa present till min lillebror Caesar, + att jag köpte 4 tröjor till mig som kommer upp på söndag antagligen!
Vi fikade på La pain också! mysmys..
Sedan åkte vi hem till Sannas place, sen senare hämtade pappa mig där, & igår satt jag bara och myste med min familj vid tv:n & idag ska vi fira Caesar med tårta och presenter!
Ska börja fixa mig snart, men kan inte lägga upp några bilder för har inga bilder på denna datan..
Eller jo ni kan få en på min sötnos Caesar!
Puss


Kommentarer
Postat av: klara

bebbisss! <3

2012-05-05 @ 15:41:24
URL: http://klarafagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0