BÅÅÅÅTTT

Hej förlåt för jag inte bloggat något, men mådde oerhört dåligt igår.
Min mage typ krampa haha.. så det blev ingen skola igår eller idag.
Mår mycket bättre idag men tänkte det är ju bäst att stanna hemma ändå och vila upp sig
Idag ska vi åka ut med våran segelbåt, de ska bli mysigt, blir någon ö eller så vi ska stanna på och övernatta på.
ska sola så hårt! haha.. åkte till stan förut också, lämnade tillbaka mina avslutningskor, gillade inte dom haha..
inpulsköp kan man ju säga, så min ''avslutnings outfit neranför, är helt annorlunda, en annan klänning o allt!
men det får ni inte se förens på avslutningen... !
Men kommer iallafall försöka mobilblogga lite grann..
annars blir det nog mer när jag kommer hem. Ha det så bra, och en jätte mysigt helg!
Älska vädret, haha pusss
Bild i bilen påväg ner till farmor & farfar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0