thats right

HEJ KOMPISAR!
nu sitter jag och försöker plugga lite till SO provet vi har på onsdag... jag känner att jag ska försöka lägga lite mer tid på läxor, jag behöver verkligen det ! :D
är sjukt trött och hungrig så jag ska nog snart gå och ta något att äta, dagen var sjukt go, vi började med engelska som kändes helt okej faktiskt, sen hade vi slöjd, sen lunch och då träffade jag sötnosen rebecka så följde jag med henne och träffade några andra oså, sen började vi igen med SO så gick vi igenom lite saker ^^ intressant hahah.*
iallafall efter skolan drog jag & tova hem med hilma till hennes place, där vi bakade kokosbollar haha tjockisar, sen skulle dom på dans och då drog jag hem, GUD VAD VARMT DET ÄR IDAG! SERIÖST BLIR LYCKLIG AV DETTA VÄDRET!
hahah. jag ska kanske dra ut och bara chilla i vädret med någon sen efter läxorna!
vi får se, men iallafall puss, lägger ut bilder på mig idag om en stund !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0