fan

hejsan !
jävlar.. måste försöka blogga mera flera gånger per dag..
men iallafall igår var en skit mysig dag, jag & klara gick & chilla, köpte godis osånt, sen kom rebecka också då gick vi upp på redbergsberget och satt där uppe till solnedgången. skit mysigt... !
vi snackade om allt mellan himmel och jord, aså ni fattar inte vilket moment när man satt där uppe, hur mycket jag uppskatta mina kompisar, satt typ och tänkte vafan skulle jag gjort utandom haha..
älskar er !

i lördags, då var jag ju och jobba hos pappa, de var as nice, tjänade 300 kr , för typ en dag. as värt!
så nu har man lite pengar som ska SLÖSAAAS! haha nej sparas faktiskt.. ska till '''''''' på påsklovet med några ;)
hihi, de ska bli as nice hoho, hemlis än så länge, berättar det senare ;)

iallafall ska dra om typ fem minuter, men kände att ett inlägg behövdes :)
får damp på min header också.. den suger balle, någon som vill hjälpa mig?

men vi hörs! puss
kopierad från www.klarafagberg.blogg.se
hade pusss

Kommentarer
Postat av: Klara

Finaste du, love uu

2012-03-19 @ 20:18:35
URL: http://klarafagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0