UPP NER ÖVERALLT,

Hejsan underbaringar!
Jag kom hem från skolan för typ en timme sedan, vi hade kulturdag.
Alltså att man går runt på olika stationer hela dagen och typ målar osv, sen kollade vi på skolans konsert.
Jag och Sophie fick hålla alla sjuor på en station as kul att bossa lite över alla haha! ;)
Klockan ca 4 ska jag på utveckligssamtal.. är lite nervös faktiskt.. vet inte varför men är bara det.
Efter det drar jag till min babe inka, så ska jag sova där inatt!
De kommer bli sjukt kul, så ska jag ju komma upp imorn också så jag får fan somna tidigt haha..
Vi ska dra till min pappas tjej syster och fixa lite stuff sen också, men det berättar jag inte än ;)
Vi skulle igentligen gjort de igår ''överasskningen'' men de kommer idag istället.
Så det blir sjukt nice, sen ska vi typ chilla osvosv.
Nej nu ska jag fixa lite o packa oså!
Pussar!
så söt haha!








tiger hoho








wilisen är rädd hahah..



älsklingen'


timbuktuuu













Kassa bilder men de e' så! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0