mums

Hello babes.
Förlåt för det inte blev någon blogging, för de första, glömde jag min systemkamera så tog kort med andras som tur var.
Efter avslutningen, så åkte alla brudar in för en lunch i stan, myspys.
Vi åt på Pizza hut haha ;)
Efter det drog jag , Johanna & Klara hem till mig och köpte med oss lite godis och chips osv. så chilla vi.
Sen gick johanna hem & jag och Klara sov över hos mig.
Så gick vi hem till henne och hämtade kläder osv.
Så hade vi de anmält mysigt igår, sen somnade jag som vanligt haha...
Nu sitter vi här precis vaknat och ska snart dra till gymmet eller ut och springa..
Bloggar sen puss!
ffjfhghg cppppp

Kommentarer
Postat av: Anonym

anmält ? :o

2012-06-14 @ 23:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0