Roman ...

Hej! Gud igår var de värsta jag varit med om.. Efter vi gått av de första tåget så gick vi och käkade lite, efter det gick vi tillbaka tio minuter innan tåget skulle komma, då blev det försenat först 10 min , sen sa dom att de tåget hade fått problem med strömmen så dom visste inte när det skulle åka vidare från Malmö... Så vi fick vänta sen kom ett annat tåg som vi tog till hässleholm där fick vi byta till ett annat som gick till kristianstad som vi sen fick byta igen till det som gick hela vägen till sölvesborg.. Haha en jävla massa tid tog detta... Sen kom farfar och hämta oss och så käkade vi as god mat och köpte godis på kvällen, vädret har varit underbart både igår och idag..:) Vi kanske tar ett kvällsdopp ikväll eller något, idag var vi i stan och jag fick med mig lite saker hem. Visar senare. Imorn är marknaden, bloggar sen eller nåt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0