MIDDAGEN

Hej, har precis kommit hem nu från middagen, riktigt mysigt.
Hann inte blogga innan vi åkte men iallafall outfiten blev:
Shorts från bikbok, & tröja från tessie, till det blev det ett par flipflop!
Varför vi igentligen skulle samlas hela släkten var för atttt... min morbror ska få ett barn! wihoo, så jag ska få en till kusin, gos
Det kommer bli skitkul, :)
 
Jag var ganska nere för en sak förut, innan jag skulle åka, men bestämde mig för att lägga bort den tanken för ett tag och bara njuta av sommarn, för det är ju trots allt sommarlov! Det sista jag behöver är att vara ledsen just nu, taggar allt roligt med kompisar osv, puss
 
 
 
true words
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: klara

Är det sant :DD nej en till BEBIIIIs

2012-07-08 @ 23:37:22
URL: http://klarafagberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0