lallalala

förlåtförlåtförlåt,
detta har hänt idag, vart i skolan, hade skit kul! nog den roligaste dagen jag vart med om.
efter skolan hämtade jag mina hörlurar från anton , sen skulle jag hem & då såg jag rebecka & klara, så följde jag med dom hem till rebeckaa, myspys.
så åt vi lite haha... sen drog vi upp till roberto & träffade han, de var as kul.
vi spelade xbox & det gick bara bäst... haha nej men klara var ju värsta pro på xbox...
iallafall, igår städade jag & gjorde jag om i mitt rum, känner mig lite mer good i rummet nu..
imorgon ska jag till gymmet och kämpa lite...
har inte så mycket mer att säga, eller jo, nu ska jag plugga och duscha så jag bloggar senare efter det!
hade gött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0