hejj

hej ursäkta, bloggen för dålig uppdatering..
jaja, som sagt igår var jag med ellis, hon sov över hos mig och vi hade de redigt mysigt,
vi drog ut på kvällen och träffade olle & tog kort, eller a det var den första planen.
sen drog vi in till mig lite oså.. ella gick typ hem för en halvtimme sedan & tänkte bara ta och visa att ja lever,
idag ska vi till frillesås, haha. göttans, bil längee!
men har med mig internet så kommer nog blogga mycket i bilen för de är ju kul!
vi ska nog sova där om inte ja förstår de fel, jaja. de blir najsigt.
nu får ni dagens outfit av mig!

Kommentarer
Postat av: Elinduvetvem

Frillesås !?

Kom förbi mig Issa bissa <3

2012-01-06 @ 16:12:09
URL: http://www.teamre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0