ellaaalover.

oh shit, förlåt för dålig uppdatering!
det kom hinder ivägen igår, så att jag somnade hemma själv utan ella, men idag då ska hon komma hit och sova här, & detta är nästan hundra procent säkert! haha.
iallafall hon är nu i duschen så jag tänkte passa på att skriva ett inlägg innan hon ringer mig.
igår så somnade jag typ vid 7, och vaknade klockan tolv på kvällen, och sen vart jag skit pigg så jag satte direkt på datan och socialade lite me några på skype , och idioten olle tvingade mig att stanna tills klockan sex på morgonen så jag vaknade typ för 35 minuter sedan...
iallafall, idag ska vi utforska staden göteborg hahha, men ella kan ingenting om stan så ja.
sen ska vi antagligen ta foton osv, de är ett måste...
ha det skit najs puss
(bilder kommer later , orkar inte för ser ut som en åsna.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0