dagarna

tjenare,
jag har faktiskt ingen blogg lust alls, & den har inte funnits på hela dagen, så jag har inte orkat.
och när man inte orkar då sänks kommentarerna + läsarna, & det suger ännu mer och detta får mig vilja bara ta bort bloggen nästan haaha!
mitt humör är inte de bästa idag, bara smått irriterad på allting, but im fine.
gårdagen- träffade min kära barndomsvän ofelia, vi träffades vid hjärntorget, drog oss in till linne, fikade och sedan kollade vi lite på stan och vad jag köpte var bara , två ansiktsmasker och en blondspray, = spray till min utväxt som bleker det upp till två nyanser ljusare.
sen drog vi hem till henne, lämnade lite saker, sen körde hennes mammi oss till först, 4gott där vi köpte godis, & sedan filmtajm där vi hyrde film de blev två komedier som vi inte ens kolla på haha!...
sen åkte vi hem igen kollade online på jersey shore, har spammat det gånger hundra!
sen vaknade jag upp hoss henne runt 12 & så åt vi lite frukost och sånt ointressant,

sen drog jag mig hem, satte på mig träningskläder och käkade, sen ringde ja inka & så drog vi till gymmet och tränade lite.
därefter hem igen duschade gjorde mig fräsch osv.
sen mat, sen degade jag i min säng med datorn + jersey shoree.
göttans!
aganska mycket text hoppas ni orkar läsa allting om mina två dagar.
jag ska försöka orka skriva imorgon morgon, promise!
nu får ni ha det bäst och inte sluta läsa bloggen!! :(

puss & kram
ph;arrkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0